Dynamic Core&Fit

Térkép betöltése...

Időpont
2016.12.15
6:30 de. - 7:30 de.

Helyszín
HegymászóTanfolyam.hu HQ

Kategóriák


Reggeli kávé helyett (vagy mellé)

Ismét lehet csatlakozni reggeli erősítő edzéseinkhez!
A kezdő csapat lelkes és kitartó, ezért tovább folytatjuk saját testsúlyos Dynamic Core & Fit edzéseinket. Közös célunk is lett, tavasszal a szabadban folytatjuk, street workout pályákon kamatoztatjuk majd gondosan megalapozott erőnlétünket.

Kezdd a napodat Te is frissen és üdén!  A vidám hangulatú, zenés edzések pozitív hatással lesznek egész napodra, és a munkahelyeden is elviselhetőbb lesz az ücsörgés, ha előtte már jól megdolgoztattad az izmaidat és egy kellemes nyújtáson is túl vagy!

Szóval ébresztő fel és gyere edzeni! Nem bánod meg!

Kinek ajánljuk az edzést?

Edzésünket elsősorban szikla- és mászótermi mászók számára állítottuk össze, de valójában ajánlott mindenkinek, aki funkcionális, harmonikus izomzattal szeretné felvértezni magát. És ki ne szeretne ilyet? Erős hátizomzat, gömbölyű vállak és izmos has. Na, meg a többi… 🙂

Az edzés az erő- és állóképesség fejlesztésén túl hozzájárul a tipikus mászósport-sérülések elkerüléséhez, a sportággal (és életvitelünkkel) járó izom-egyensúly problémák kiküszöböléséhez.

Az edzések során kitüntetett figyelmet kap a váll- és csípő mobilizálása, valamint a lágyéki gerincszakasz stabilizálása. Ez nem csupán a mászás során elengedhetetlen, de a civilizációs betegségek elkerülésében, leküzdésében is az egyetlen hosszú távon hatásos módszer.

A kevésbé – vagy egyáltalán nem – használt izmok megerősítésével, az izomegyensúly helyreállításával megszüntethetjük a „kényszermunkára” kárhoztatott izmok és izomcsoportok túlterhelését, a kóros ízületi kopások kialakulását.

A hatékonyság érdekében a legkülönbözőbb mozgáskultúrákból, mozgásirányzatokból szemezgetünk, felhasználva azok jótékony hatásait.

Miből áll az edzés?

Az edzés elején egy kis bemelegítéssel készítjük elő testünket a rá váró feladatokra. Ezt követően vetjük bele magunkat a munkába!
Minden alkalommal más és más eszközt hívunk segítségül, hogy a lehető legoptimálisabb, leghatékonyabb és legváltozatosabb módszerekkel érhessük el fenti céljainkat.  Számíthattok Capoeira-ból kölcsönzött elemekre, kézi súlyzókra, kettlebell-re, fitball-ra, TRX-re, gumiszalagos gyakorlatokra, valamint megannyi saját testsúllyal végzett, és funkcionális gyakorlatra.
Az edzés végén nem maradhat el a jól megérdemelt nyújtás, mely után garantáltan úgy érzed majd magad, mintha kicserélték volna berozsdásodott végtagjaidat.

Edzések időpontjai

Minden kedden és csütörtökön reggel 6.30-tól 7.30-ig.

Edzések helyszíne

Hegymászótanfolyam HQ – 1112 Budapest, Vőfély u.1. 63-as kapucsengő
A helyszín a Kelenföldi Pályaudvartól és a 4-es metró végállomásától néhány percnyire található, számtalan tömegközlekedési eszközzel is megközelíthető. Autóval érkezők a közvetlen közelünkben több ingyenes parkolót is találnak.

Bérlet ára

Próbáld ki ezt az edzésformát! Most év végéig november 15. – december 22. közötti időszakban mindössze 10.000 Ft-ért!

Az edzés hatékonysága érdekében az a célunk, hogy lehetőség szerint minden edzésen részt vegyél, ezért csak bérlettel csatlakozhatsz a foglalkozásokhoz.

Jó idő esetén bérleteseink számára szabadtéri edzéseket is szervezünk, street workout stílusban, kondiparkokban. Részletekről érdeklődj az edzőnél!

Edző: Farkas Éva